ٹائٹینیم کی دس خصوصیات

کم کثافت، ہائی مخصوص طاقت: ٹائٹینیم دھاتی کثافت 4.51 گرام / سینٹی میٹر، سٹیل، تانبے، نکل کے مقابلے میں کم ایلومینیم سے زیادہ، لیکن دھاتی کے پہلے شدت کا تناسب.


سنکنرن کا مزاحم: ٹائٹینیم ایک بہت فعال دھات ہے، اور اس کی مسابقتی صلاحیت کم ہے، اور ترمیم کے وسط کی سنجیدگی. لیکن حقیقت میں بہت سے ذرائع ابلاغ میں ٹائٹینیم آکسائڈائزیشن، غیر جانبدار اور کمزور طور پر کم کرنے میں کم مستحکم ہے، جیسے ٹائٹینیم سنکنرن مزاحم ہے.


اچھا گرمی مزاحمت: 600 ٹن سی یا اس سے زیادہ درجہ حرارت پر نئے ٹائٹینیم کے طویل مدتی استعمال.


کم درجہ حرارت کے خلاف مزاحمت: ٹائٹینیم مصر دات TA7 - (Ti 5Al-2.5Sn) TC4 (Ti-6Al-4V) اور Ti-2.5Zr-1.5Mo کم درجہ حرارت ٹائٹینیم مصر کی طرف سے نمائندگی، درجہ حرارت میں کمی کے ساتھ اس کی طاقت میں اضافہ، پلاسٹک کی تبدیلی بڑی نہیں ہے. -6 6-25-25 ℃ کم درجہ حرارت اور سختی کو برقرار رکھنے کے لئے، سرد دھاتی برتن، روججینیک برتنوں، ٹینکوں، اور دیگر سامان کے لئے مثالی مواد سے بچنے کے لئے.


اینٹی ڈمپنگ کی خصوصیات: دھاتی ٹائٹینیم میکانی کمپن، برقی کمپن، اور اس کے کمپن کی طرف سے damping کے مقابلے میں سب سے طویل سٹیل، تانبے کی دھات کی طرف سے.


غیر مقناطیسی، غیر زہریلا: ٹائٹینیم غیر مقناطیسی دھات ہے، بڑے مقناطیسی میدان مقناطیس نہیں، غیر زہریلا اور انسانی ٹشو اور خون اچھی مطابقت رکھتا ہے، لہذا طبی پیشہ.


اس کی پیداوار کی قوت کے قریب کشیدگی کی طاقت: ٹائٹینیم کی پیداوار کی کارکردگی (تناسب طاقت / پیداوار کی طاقت) کی کارکردگی، جس کا اشارہ ہے کہ ٹائٹینیم مواد کی پلاسٹک کی اخترتی. ٹائٹینیم کی پیداوار کی حد اور لچکدار ماڈیول تناسب کے بعد سے، جب ٹائٹینیم نے لچکدار بنا دیا.


ایکسچینج کی کارکردگی: دھات ٹائٹینیم کے تھرمل چالکتا کی گنجائش، اگرچہ کاربن سٹیل اور تانبے سے کم، لیکن سنکنرن کی مزاحمت میں عمدہ ٹائٹینیم کی وجہ سے، اس طرح دیوار کی موٹائی بہت زیادہ thinning، dropwise condensation اور بھاپ کے ساتھ سطح ہو سکتا ہے گرمی ایکسچینج، اس شاٹ گروپ کو کم کرنے، بہت زبردست سکیننگ بھی تھرمل مزاحمت کو کم کرسکتا ہے، ٹائٹینیم گرمی ایکسچینج کی کارکردگی میں نمایاں اضافہ ہوا.


لچک کی کم موڈول: ٹائٹینیم 106.4 جی ایم پی کی لچک کا ایک ماڈیول، کمرے کے درجہ حرارت پر جب 57 فیصد سٹیل.


معدنیات سے متعلق خصوصیات: ٹائٹینیم ایک بہت فعال دھات ہے، جس میں اعلی درجہ حرارت پر کیمیکل ردعمل بہت سے عناصر اور مرکبات کے ساتھ استعمال کیا جاسکتا ہے. ٹائٹینیم حاصل کنندہ بنیادی طور پر کاربن، ہائڈروجن، نائٹروجن، آکسیجن کے ساتھ اعلی درجہ حرارت کے ردعمل سے مراد کرتا ہے.