ٹائٹینیم سپنج قیمت اور ٹائٹینیم مواد کی قیمتوں میں اضافے کا مختصر تجزیہ 2019 میں۔

6 مئی کو ، جندا ، زونی ٹائٹینیم ، شوانگروئی وانجی ، پنجہیہ سپنج ٹائٹینیم ، باؤٹی ہوشین اور دیگر بڑے گھریلو ٹائٹینیم اسفنج انٹرپرائزز یکجہتی میں تھے: ٹائٹینیم اسفنج کی قیمت میں بالترتیب 2،000 یوآن / ٹن ، لیول صفر اور لیول ون میں بالترتیب 71،000 ہے یوآن / ٹن اور 70،000 یوآن / ٹن۔ پھر ، 20 مئی کو ، باؤجی ٹائٹینیم نے اعلان کیا کہ ٹائٹینیم مواد کی قیمت میں 10 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔ اس کے بعد ، ایک ہی وقت میں شمال اور جنوب میں ٹائٹینیم ٹیٹراکلورائد کی قیمت میں اضافہ ہوا ، اور ژونگکسنگ الیکٹرانکس کے ٹائٹینیم ٹیٹراکلورائد کی قیمت 8،500 یوآن / ٹن تک پہنچ گئی۔ ہائی ٹائٹینیم سلیگ اور روٹیل کی قیمت میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ پھر ، شوانگروئی وانجی ٹائٹینیم اسفنج کی قیمت RMB 3،000 / ٹن بڑھا دی۔ ٹائٹینیم اسفنج کی قیمت 75،000 یوآن / ٹن کے قریب ہے۔ ہائی ٹائٹینیم سلیگ ، روٹیل ، میگنیشیم انگوٹس اور دیگر خام مال کی قیمت میں اضافہ ہوا ہے۔ خاص طور پر ، ٹائٹینیم ٹیٹراکلورائڈ کی قیمت 2018 سے بڑھ رہی ہے ، ٹائٹینیم اسپنج کو قیمت بڑھانے پر مجبور کر رہی ہے۔


ٹائٹینیم خام مال کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ یہ ہے کہ بظاہر یہ ماحولیاتی معائنہ کاروں نے متاثر کیا تھا ، اور ٹائٹینیم ٹائٹراکلورائڈ کی پیداوار میں کمی "مہنگی کے لئے نایاب چیزیں" دکھائی دیتی ہے۔ در حقیقت ، اس کی وجہ یہ ہونی چاہئے کہ ٹائٹینیم انڈسٹری کے ماحولیاتی تحفظ کا کام مناسب نہیں ہے ، یا ماحولیاتی تحفظ کی سہولیات سجاوٹ میں ہیں اور ماحولیاتی تحفظ کے انسپکٹرز کے معائنہ کا مقابلہ نہیں کرسکتی ہیں ، اور پیداوار پورے بوجھ کے عمل کو حاصل نہیں کرسکتی ہے۔ ٹائٹینیم ٹیٹراکلورائڈ کی سپلائی ٹائٹینیم اسفنج کی تیاری کا "رکاوٹ" بن چکی ہے ، اور قیمتوں میں اضافے کے ساتھ مل کر ہے۔ اس نقطہ نظر سے ، ٹائٹینیم خام مال کی قیمت میں اضافے کی وجہ سے ٹائٹینیم اسپنج کی قیمت میں اضافہ ہوا ہے۔ مستقبل میں ، "بلیو اسکائی ایکشن" کا ماحولیاتی تحفظ انسپکٹر معمول بن جائے گا ، اور ٹائٹینیم ٹیٹراکلورائڈ کی قلت کی صورتحال کو قلیل مدت میں تبدیل نہیں کیا جائے گا۔ ٹائٹینیم انٹرپرائز کے طور پر ، یہ معقول فیصلہ کرنا چاہئے۔


تحقیق کے ذریعہ ، ٹائٹینیم کے اطلاق کے میدان آہستہ آہستہ پھیل رہے ہیں۔ اگرچہ سختی کی مانگ بڑی نہیں ہے ، لیکن سخت مطالبہ میں اضافے کی حقیقت بھی موجود ہے۔ کیمیائی صنعت میں استعمال ہونے والے ٹائٹینیم کا تناسب کم ہورہا ہے ، جبکہ ہوا بازی ، نیویگیشن ، فوجی اور شہری استعمال میں اضافے کا تناسب بڑھ رہا ہے۔ 20 مئی کو ، باؤجی میں ٹائٹینیم کا 10٪ اضافہ بہاو کی طرف اشارہ کرنے کی ایک قسم ہے۔ اپ ٹریم ٹائٹینیم خام مال میں اضافہ ہوا ، نیچے کی سطح میں ٹائٹینیم مواد کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ، اور وسط میں ٹائٹینیم اسفنج کی قیمت قدرتی طور پر منطقی طور پر بڑھ گئ۔ اس کے علاوہ ، ہنگامہ خیز بین الاقوامی ماحول کی وجہ سے ، فوجی ٹائٹینیم میں اضافہ بھی ایک عام حالت بن جائے گا۔


تو یہاں لپیٹنے کے ل tit ، ٹائٹینیم اسپنج اور ٹائٹینیم مواد کی قیمتوں میں اضافے کو مختصر وقت میں تبدیل نہیں کیا جاسکتا!